Ahad, 6 Jun 2010

PENAT....

Assalamualaikum...


TORA datang lagi dengan topi terbang nya..haha

bukan ape..tadi..time keje,aku baru je jumpe seorang pelakon iklan tora tu..die pun pernah berlakon iklan dendang..rupe-rupe nye,die anak bos aku..tak sangke betol..

korang tau ke TORA tu ape???

haha

sebenarnye..tengah penat nie..baru balik keje..keje ape ek??
teka la..sape dapat jwb dapat tepukan..hahaha

keje jadi waiter la..malam tadi tido lambat..sebab main futsal dengan sepupu-sepapat semua..tido pukul 3..lepas tu,pagi tadi keje..musti la penat..


aku tengah pening ni..sape ade idea..
esok aku nak keluar..tapi tak tau dengan sape..sebab esok aku cuti..aku ingat nk beli hadiah burfday mak aku..11 jun ni..pening ni..tak tau nak beli ape..

IDEA..IDEA..datang la cepat...


p/s aku rindu kawan-kawan sbpij semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan